Levering

Vi sender ut varer fra vårt eget lager, samt leverandørlager. Normalt sendes varene ut samme dag, men dersom varen går vi nettlager/leverandørlager kan det påvirke leveringstiden noe.
Normalt har du varene hos deg innen 2-5 dager fra vi har sendt den. Avvik i leveringstiden kan forekomme pga. helligdager og tider på året med stor pågang hos fraktleverandør. f.eks jul.

Dersom ordren består av flere artikler vil den samsendes, om ikke annet er avtalt spesielt. Dette betyr at dersom din ordre består av flere enheter så vil alt sendes samlet når alt er på lager.

Pakker som sendes til postkontor har to ukers (14 dagers) frist til å bli hentet. Les også våre Kjøpsbetingelser for mer info.

Priser

Brev fra kr 69,-

Servicepakke - Hentes på postkontor fra kr 159,-

Bring - Levert på døren fra kr 299,-  (Avhenger av produktets dimensjoner, størrelse og vekt.)

Frakt selskaper

Vi benytter oss kun av kjente selskaper for frakt av varer, vår faste leverandør for pakker er Bring.
For noen av våre forsendelser vil det bli benyttet UPS, TNT, PostNord eller DHL, dersom pakken blir sendt direkte fra en leverandør.

Dette kan gjøre at leveringstiden blir noe lengre pga. avstanden, samt tiden det tar å fortolle varen.


Frakt av digitale piano / flygel

Bring - Levert på døren er en tjeneste fra Bring hvor varen leveres på pall der Bring kan parkere/stoppe.
Denne leveringsformen inkluderer ikke at varen blir bært opp etasjer eller trapper, heller ikke montering.

Dersom dere har behov for levering av varen opp etasjer kan dette bestilles via Bring, kontakt Bring for hvilken pris de kan tilby dere.

Sporingsnummer

Bring / Posten

Vi benytter i de fleste tilfeller Bring som leverandør for våre sendinger, du kan benytte deg av Bring / Posten sin mobil App som vil varsle deg automatisk så snart din sending er sendt.

DHL / UPS / PostNord

Så snart vi har sporingsnummer klart på våre forsendelser vil dette blir oversendt til dere pr. epost. I noen tilfeller ved forsendelser direkte fra leverandør vil det ta noe lengre tid før sporing blir generert til oss.

Oppkrav
Vi tilbyr ikke sendinger i oppkrav.
 
Forskuddsbetaling
Dersom du ikke ønsker å betale med kort Vipps, eller Klarna kan du velge Forskuddsbetaling.
Når du velger denne betalingsformen vil du få oppgitt betalingsinfo (Kontonummer, Ordrenummer, Ordresum)
 
Kunder på Svalbard
Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 230,- .
 
Retur av varer
Retur av varer skal forhåndsgodkjennes av Musikkhuset.no - Henrik Eide AS.
Varen skal sendes i retur for avsenders regning. Forsikring av varen frem til vårt lager er avsenders ansvar.
Oppkravssendinger aksepteres ikke.
Returnert vare skal fremstå som ny, med original emballasje, manualer, tilleggsutstyr etc. Mangler dette vil kunden bli belastet for manglende/skadede enheter.
Angrerettskjema må fylles ut og legges ved for at vi skal kunne akseptere retur av varer.


Vår adresse for retur av varer er:

Musikkhuset.no / Henrik Eide AS

Vestre Murallmenningen 12 D

5011 Bergen